Mat & dryck

Boendets huvudsida: STF Granö Beckasin Hotell

Frukost ingår alltid när du bor hos oss. Vår restaurang har öppet året om för lunch och middag och är KRAV-certifierad. Vi samarbetar med traktens jägare, bönder och bärplockare för att du ska få ta del av det allra bästa från naturen här i Västerbottens inland. Vi samarbetar även med bland annat lokala bagare, allt för att lyfta vår by och de entreprenörer som bor och verkar här.

Med varsam hand och hållbarhet i fokus lagas vår mat i köket här på Granö Beckasin. Vi vill att maten ska kännas rejäl och värmande, och förstås vara förankrad i lokala traditioner där råvarorna får lysa.

I vår restaurang möts traktens invånare, skogsarbetare och hotellgäster från hela världen på det sätt som människor alltid har setts: över en bit mat vid en eld.

Sommartid driver vi tillsammans med bygdens ungdomar ett glasscafé.

Se tillgänglighet och boka.

Sök & boka