Just nu har vår fjällbokning och kundtjänst långa svarstider eftersom så många vill nå oss. Alla bokningsbara övernattningar kan du boka själv direkt här på webbplatsen. Hittar du inte det du söker behöver du ändra datum. Läs mer om hur vi anpassat för att kunna välkomna dig tryggt i sommar här och hur du kan stötta STF här.

STF Södra Vätterbygden Lokalavdelning

Anders Larsson

stfsodravatterbygden@stfturist.se

Postadress

STF Södra Vätterbygden Lokalavdelning - Tegelbruksgatan 19, Lgh 1101, 55450 Jönköping

Våra kommuner

Habo, Jönköping, Mullsjö

Anslut dig till vår lokalavdelning

Maila ossså får du mer information om vår verksamhet

Bra att veta

Som STF-medlem är du inte automatiskt ansluten till någon lokalavdelning, så stöd den lokala verksamheten genom att ansluta dig.
Det kostar dig inget, men visar hur många som är intresserade och uppskattar våra lokala aktiviteter samt ger dig lägre avgifter på vissa av dessa.
Skicka bara ett mail med ditt/era namn till stfsodravatterbygden@stfturist.se så är ni anslutna och kommer att i fortsättningen få vårt program hemskickat.