Just nu har vår fjällbokning och kundtjänst långa svarstider eftersom så många vill nå oss. Alla bokningsbara övernattningar kan du boka själv direkt här på webbplatsen. Hittar du inte det du söker behöver du ändra datum. Läs mer om hur vi anpassat för att kunna välkomna dig tryggt i sommar här och hur du kan stötta STF här.

STF Södra Lappland Lokalavdelning

Mats Rundqvist

stfsodralappland@stfturist.se

STF Södra Lappland Lokalavdelning - Björkvägen 4, 92142 Lycksele

Våra kommuner

Dorotea, Lycksele, Sorsele, Storuman, Vilhelmina, Åsele

Anslut dig till vår lokalavdelning

Maila ossså får du mer information om vår verksamhet

Bra att veta

Engagera dig lokalt

För att STF avdelningen skall fungera behövs en styrelse och en del andra funktionärer samt medarbetare till de aktiviteter vi ordnar. Vill Du bli en av dem ? Vi vill gärna att Du som medlem ger oss förslag på aktiviteter som Du vill vi skall ordna

Ta kontakt med någon i styrelsen och tala om att Du själv kan hjälpa till på något sätt. Eller tipsa oss om någon som Du tror passar in som ledamot i styrelsen eller kan ta på sig någon annan uppgift

Just nu behöver vi både nya krafter till styrelsen, en valberedning och någon som vill jobba med våra hemsidor.