Vintervandring Bockeboda

STF Östra Skåne

14 Jan 2023

Inte medlem
Lördagen den 14 januari. Samåkning från Naturums parkering kl 10.00. Samling Bockatorpets parkering kl 10.30. Vandring på stigar och vägar i Bockeboda strövområde. Vi fikar vid Bockatorpets parkering. Sträcka ca 5 km.
  • Samling: Bockatorpets parkering , 10:30
  • Plats: Bockeboda
  • För vem? Alla
  • För mer information och anmälan: Birgitta/Sven Malm 0702-532790

Typ av aktivitet: Vandring

• 08 Dec 2022

Månskensvandring i skog och längs hav, Åhus

Torsdagen den 8 december. Samåkning från Naturums parkering i Kristianstad kl 15.30. Samling vid Kronoskogens parkering kl 16.00. Under tystnad vandrar vi i skymningen genom Kronoskogen i Åhus och njuter av skogens stillhet. Vi möter havet och fortsätter söderut till Revhaken, där vi fikar. Vi hoppas att fullmånen visar sig. Tillbaka går vi längs de upplysta vägarna. Hela sträckan är ca 5 km. Medtag något ätbart samt reflex och ficklampa.

Ta med reflex och ficklampa

• 14 Jan 2023

Vintervandring Bockeboda

• 08 Feb 2023

Årsmöte 2023

Onsdagen den 8 februari kl 17.30 i Studiefrämjandets lokaler Västra Storgatan 51 H, Kristianstad. Föranmälan till Margareta Svantesson, 070-5125780 eller svantesson.margareta@gmail.com senast 1 febr 2023.

Anmälan om deltagande till Margareta Svantesson, 070-5125780 eller svantesson.margareta@gmail.com senast 1 febr