Trädgårdstramp

Blomstervandring

STF Högakusten

29 Jun 2019

Lördag 29 juni kl 10.00. Samling hos Anki Sandberg på Byvägen 17 i Lugnvik. Lunch ingår i priset 100 kr. Betala med SWISH till Anki Sandberg 070-525 15 02 alt kontant vid samling. Anmälan senast onsdag 19 juni till Anki 070-525 15 02
Vi besöker några fina trädgårdar vid Storsjöbadet, Ås i Skog. Första stoppet blir hos Ann-Sofie Sollander, en stor trädgårdsentusiast som berättar hur hon har skapat en otroligt vacker trädgård med nya projekt varje år. Efter det besöker vi Ylva Åberg som jobbat med sin visningsträdgård vid sidan av sin camping. Vi äter en lättare lunch på logen. Här finns också möjlighet att köpa växter.
  • Senaste datum för anmälan: 19/06
  • Samling: Byvägen 17, Lugnvik , 10:00
  • Plats: Lugnvik/Skog
  • För vem? Alla
  • För mer information och anmälan: Anki Sandberg 070-525 15 02

Typ av aktivitet: Studiebesök

• 29 Jun 2019

Trädgårdstramp

Medlem: 100 kr

• 17 Jul 2019

Vägkantsfloran

Vi gör tillslag på några ställen längs vägen. Exkursionen leds av Leif Berglund och Göran Björkroth.

Onsdag 17 juli kl. 10.00. Samling vid Nordingrå kyrka. Ingen föranmälan. Medtag egen matsäck.

Medlem: Gratis