STF Värmdö Sofielund

Grupper

Sofielund är perfekt för den mindre släktträffen, födelsedagsfesten eller minikonferensen. Vi erbjuder möjlighet för er att hyra hela anläggningen och har den då för er själva. Laga mat eller låt oss hjälpa er med catering, gör någon aktivitet eller boka en rundtur med båt i skärgården, bada bastu och njut av skärgården året runt. Vi har totalt tolv bäddplatser fördelat på fem rum och skärgårdsstugan, samt möjlighet till någon extrasäng. Hyr ny hela anläggningen så disponerar ni alla rum och skärgårdsstugan samt den vedeldade bastun (det vedeldade badkaret kan även det bokas om ni önskar testa det utöver bastun).

Förutom sovrummen finns ett rejält gemensamt kök i handlarvillan, där ni kan laga mat tillsammans. I det anslutande sällskapsrummet med tillhörande punschveranda får ni alla plats att äta gemensamma måltider. Vill ni slippa laga mat så är det bara att ni hör av er till oss så hjälper vi till med catering – varför inte från någon av de intilliggande skärgårdskrogarna.

För att få en offert för din grupp, klicka på fliken ”Gruppförfrågan” längst ner på denna sida och fyll i era önskemål så återkommer vi till er med förslag om upplägg och pris.

Varmt välkomna med er förfrågan!