Gruppbokning

Boendets huvudsida: STF Skepparpsgården Haväng

Den kringbyggda gården lämpar sig väl till olika typer av slutna sammankomster. Placeringen är idealisk och omgivningarna bjuder den bästa inramning. Allt på är på ett trevligt sätt samlat kring innergården som blir den naturliga samlingsplatsen under bar himmel. Två matsalar med plats för sammanlagt 40 personer ställs också till ert förfogande. Gården rymmer totalt 12 gästrum med varierande storlek och sammanlagt 47 bäddar.

Planerar ni ett friluftsbröllop, en födelsedagsfest eller en annorlunda jobbstart kan ett alternativ vara att hyra hela gården för ett eller flera dygn. Vi hjälper gärna till med planering kring mat och andra praktiska detaljer.

Skol- och universitetsgrupper som vill använda gården som bas för exkursioner och undervisning är också välkomna. Vi har fri wifi och möjlighet att projicera bilder på vit vägg.

Kontakta oss för prisförslag