STF Skäftekärr Hotell

Mat & dryck

Vi fokuserar på aktivitet och välmående och maten som serveras framställs i möjligaste mån av lokalt och ekologiskt producerade råvaror. I vårt sommaröppna kafé njuter du av fika, macka, våffla eller glass.

Vänligen observera att det saknas möjligheter till självhushåll (med undantag för i lägenheten) och att vårt café endast är öppet dagtid under absoluta högsäsong (i regel juli). För aktuella öppettider i vårt café vänligen kontakta oss. Eftersom vi ligger så lugnt och naturnära är det också en bit till närmsta restaurang, så planera gärna för kvällens måltid längs vägen till oss. Väl framme kan du sedan njuta lugnet helt och fullt utan att behöva köra iväg igen eller ha en kurrande mage.