STF Nordens Ark

Grupper

Konferens på Nordens Ark
Tänk att kunna bo och konferera samtidigt som du bidrar till något betydelsefullt. Det kan du – på Nordens Ark.  Stiftelsen Nordens Ark arbetar för att ge utrotningshotade djur en framtid och erbjuder en unik miljö för er konferens. Njut av lugnet i den bohuslänska naturen, eller promenera i parken under pauserna. Kombinera konferensen med guidade turer i parken och middagar nära de stora rovdjuren eller varför inte en femkamp kollegor emellan. Vi tar emot både små och stora grupper och skräddarsyr konferensen efter era önskemål.

En unik middagsupplevelse
Vid konferens med övernattning så erbjuder vi en guidad tur i parken som avslutas med en buffé i Tigerhuset. Samtidigt som ni njuter av maten smyger en amurtiger nyfiket utanför fönstret och har er under uppsikt.

Högtidsstunder på Nordens Ark
Fyller du jämnt, ska gifta dig, planerar ett dop eller letar lokal för studentfirande eller nästa fest? Då är Nordens Ark ett perfekt ställe att vara på. Den vackra naturen, de härliga lokalerna och den goda maten kommer göra din dag eller kväll till något alldeles extra. Vi hjälper dig att planera festen med mat, dryck, dukning och allt annat som hör till.

Varmt välkommen med din förfrågan!