STF Ljugarn Vandrarhem

Grupper

Hos oss finns möjlighet att Hyra hela huset, med plats för grupper upp till 31 personer. Passar perfekt för släktträffen, kompisgänget, skolklassen eller bröllopsfesten. Ni ordnar själva med allting runt omkring och har tillgång till gästkök. Linne och städ går att hyra till.

Vi välkomnar grupper även utanför ordinarie öppettider, dvs under vår och höst

För den som går i bröllopstankar kan det vara bra att känna till att det finns många fina vigselplatser här omkring. Gamla anrika kyrkor, ödekyrkor eller kanske under bar himmel i raukområdet, eller på strandkanten. Vi har även haft några vigslar i vår trädgård. Det finns även möjlighet att hyra till en fin festlokal ”Sjöviksgården” belägen på gångavstånd (400 m). Denna är särskilt populär för bröllop, så boka i god tid.

Välkommen att kontakta oss, så återkommer vi med offert. Använd gärna Gruppförfrågan här på sidan.

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er