STF Lilla Sörgården

Grupper

Vi tar gärna emot mindre grupper och sällskap, såväl privata som företagssammankomster. Vi har arrangerat födelsedagar, bröllop, möhippor, svensexor, konferenser, föreningsträffar och kick-off mm.

Vi har övernattningsmöjligheter för upp till 25 personer och vår matsal rymmer cirka 35 sittande gäster. Till våra grupper erbjuder vi tillgång till ett välutrustat och rymligt restaurangkök, och vi kan erbjuda catering från lokala entreprenörer. Ni har också tillgång till grillar med all utrustning. Personlig service och en lugn, naturskön miljö skapar en härlig inramning för ert sällskap. Övernattning kan ske i våra bekväma gårdshotellrum och/eller i de fristående gårdshusen.

Utöver boende och mat kan vi tillhandahålla projektor, filmduk, whiteboard och wi-fi. Vi har även en rymlig trädgård med fin utsikt och ett antal sittgrupper där ni kan ta en fördrink eller spela något spel.

Vill ni ha anläggningen för er själva så går det också bra genom erbjudandet ”hyr hela huset”.  Hör av er med era önskemål så berättar vi gärna mer om olika upplägg.

För en prisförslag/offert fyll i ”gruppförfrågan” genom att klicka på den röda fliken längst ner på denna sida.

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er