STF Korrö Hotell

Grupper

Konferens & grupp
En konferens i en kreativ miljö ger fantastiska möjligheter att skapa positiv energi i gruppen. På Korrö finns alla möjligheter. Vi erbjuder såväl dagkonferenser som konferens med övernattning. Det senare alternativet är perfekt för att maximera nyttan av arbetskonferensen. Varför inte kombinera konferensen med en specialsydd vandring eller annan aktivitet i våra sköna omgivningar. Vi hittar kreativs lösningar och serverar all mat från vårt eget kök. För en stunds avkoppling efter arbetsdagen kan vi varmt rekommendera vårt nya Vildmarksspa.

Kommer ni med företaget, skolklassen eller föreningen finns det flera olika erbjudanden – allt ifrån att hyra enstaka hus med självhushåll till att hyra hela anläggningen med fullständig service.

Bröllop och fest att minnas
Bröllop & Fest på Logen är något alldeles speciellt. Miljön är rustikt lantlig och här kan du skapa precis den känsla och perfekta inramning du vill ha för ditt speciella tillfälle. Logen har plats för upp till 100 personer. All mat serveras från vårt eget kök.

Varmt välkommen att kontakta oss för förslag på upplägg och offert.

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er