STF Breanäs Hotell

Boende

Vi har totalt 35 dubbelrum, 1 familjerum och 4 enkelrum. Alla är unikt inredda med olika färger, stilar och nya svensktillverkade Hildingsängar. De sköna sängarna är bäddade med sänglinne tillverkad av ekologisk bomull och som tvättas med miljövänliga produkter. Samtliga rum har eget badrum och vissa har även fransk balkong och ligger med utsikt över trädgård eller skog.

Våra Glampingtält är bokningsbara mellan den 15/4-3/10 2021, samtliga tält är inredda som våra hotellrum, med riktiga hotellsängar från svenska Hilding, bäddade med ekologiska sänglinnen, bord och stolar, lampor, sköna filtar och mattor samt självklart möjlighet att ladda mobilerna. Toalett och dusch finns i huvudbyggnaden.

Hundar är välkomna i alla rum och även i vår restaurang och i vår lobby. Vi tycker om djur och här finns även en alldeles egen hotellkatt.

Vi har fri wifi och fri parkering.

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er