Just nu har vår fjällbokning och kundtjänst långa svarstider eftersom så många vill nå oss. Alla bokningsbara övernattningar kan du boka själv direkt här på webbplatsen. Hittar du inte det du söker behöver du ändra datum. Läs mer om hur vi anpassat för att kunna välkomna dig tryggt i sommar här och hur du kan stötta STF här.

STF Persåsen

Mat & dryck

Vår restaurang har säsongsanpassade öppettider och serverar omsorgsfullt tillagad mat med lokalproducerade råvaror som grund. Vi tar emot gruppbokningar året runt och då kan även privatgäster boka mat.

Hur öppethållandet i restaurangen kommer att se ut under 2020 är oklart, med anledning av den pågående Coronapandemin. Möjlighet till enklare utomhusmatlagning finns, dels på anläggningen, dels vid Persåsens Bystuga intill Persåsbäcken.

Frukost ingår för hotellgäster och går att förboka för självhushållsgäster och levereras till ert boende om det är stängt i restaurangen, eller om ni vill undvika att äta i restaurangen av smittskyddsskäl

Välkommen till avkopplande dagar i Persåsen med omgivningar!

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er