STF Persåsen

Grupper

Vi tar gärna emot grupper för konferenser, teambuilding, bröllop och andra festarrangemang.
Umgås i en inspirerande och avskild miljö utan yttre störningar och med många möjligheter till aktiviteter.

Ni äter gott, bor tillsammans och ägnar er åt kreativa aktiviteter ihop i en inspirerande omgivning.
Här kan ni till exempel prova att slöjda en egen skärbräda, eller ha smakprovning av lokal mat. På vintern kan ni åka utför i svindlande fart i Persåsens populära kälkbacke. Det finns något för alla typer av sammankomster. På kvällen är det härligt att koppla av framför brasan i vår restaurang och samtala om dagens upplevelser.

Vi skräddarsyr konferensen enligt era önskemål, kombinerat med våra möjligheter i verkstaden, restaurangen (med lokalproducerad mat), samt årstidernas växlingar i naturen.

Kontakta oss på info@persasen.se eller ring 064-344 55 50.

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er