STF Persåsen

Grupper

Umgås i en inspirerande och avskild miljö utan yttre störningar och med många möjligheter till aktiviteter. Vi tar gärna emot grupper för konferenser, teambuilding, bröllop och andra festarrangemang.

Ni äter gott, bor tillsammans och ägnar er åt kreativa aktiviteter ihop i en inspirerande omgivning. Här kan ni till exempel prova att slöjda en egen skärbräda, eller ha en provsmakning av lokal mat. På vintern kan ni åka utför i svindlande fart i Persåsens populära kälkbacke. Det finns något för alla typer av sammankomster. På kvällen är det härligt att koppla av framför brasan i vår restaurang och samtala om dagens upplevelser.

Vi skräddarsyr konferensen enligt era önskemål, kombinerat med våra möjligheter i verkstaden, restaurangen med lokalproducerad mat, samt årstidernas växlingar i naturen.