STF Lillsved Vandrarhem

Grupper

Välkommen att boka in din kurs/utbildning, konferens, läger eller möte.

Lillsved är en utmärkt plats med en unik inre och yttre miljö för konferens, kick-off, event, utbildning och läger både för den lilla och den stora gruppen, för företag, organisationer, föreningar och privatpersoner. Träna, teama, ladda, utvecklas och njut tillsammans av tystnaden och lugnet på Lillsved.

Stora resurser och fullservice för aktiva grupper

Vi har en modern idrottshall med fullstora mått, en vacker gymnastiksal, ett stort välutrustat gym för styrke- och konditionsträning, spegelsal/aula, spinningsal med cyklar, lokal för massage och bastu. Dessutom en fotbollsplan (där förresten fotbollslandslaget laddade upp 1958), tennisbanor, motionsspår, samarbetsbanor, utegym, boulebanor, multigolfbana. Allt detta i vacker skärgårdsinramning med öar och vatten på ena sidan och skog, ängar, grusvägar och stigar på den andra. Markerade leder och motionsspår och flera välordnade rastplatser gör det lätt att komma ut och njuta av de fina omgivningarna. Lägger vi till logi och mat är det enda våra gäster behöver göra är att packa väskan och komma till anläggningen.

Du kan boka in dig på anläggningen med ditt eget program. Alternativt hjälper vi dig att skräddarsy ett innehåll som passar dig och din grupp baserat på, Wellness, Outdoor Concept, träning och kost. Vi har stor kapacitet, mångsidighet och erfarenhet att skapa attraktiva, energifyllda möten med hälsa och välbefinnande i centrum. Här finns möjlighet till aktiviteter som passar de flesta. Låt oss krydda ert schema med t ex

• gruppträning/motion
  • teambuilding
  • lek och spel
  • en naturupplevelse
  • ett äventyr
  • en föreläsning om hälsa och livsstil.

En omtyckt anläggning av idéburna organisationer och föreningar

Lillsved vilar på folkbildningens och idrottens värdegrunder. Ett inkluderande synsätt som gör anläggningen till ett naturligt val för många idéburna organisationer från civilsamhället.

Återkommande ses på Lillsved konferenser, kurser och läger för hjälporganisationer, idrottsförbund och föreningar, friskvårds- och fitnessbranchen, kulturföreningar/utövare, trossamfund, politiska organisationer m fl.

För offert, kontakta oss direkt, eller använd formuläret för gruppförfrågan du hittar här intill.

Varmt välkommen!

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er