Ny version av vår app ”STF I FJÄLLEN”

Nu har vi släppt en ny version (3.0) av vår app "STF i Fjällen" och nyheterna är många. Bland annat finns fjällkarta med GPS-position, digitalt medlemskort, uppdaterad faktainformation och en ny, tydligare layout och navigering.

Appen ”STF i fjällen” innehåller allt du kan behöva för att på bästa sätt upptäcka äventyr i fjällen, under såväl sommar som vinter. Här hittar du information om över 600 etapper med avstånd, tiden det tar att vandra eller skida, antal höjdmeter, vilka kartor som gäller och även en tydlig beskrivning på själva turen. Dessutom en massa fakta om våra fjällstugor och fjällstationer.

Appen innehåller information som behöver under såväl sommar som vinter för att på bästa sätt upptäcka äventyr i fjällen. Information om över 600 etapper, dess avstånd, tid att vandra eller skida, höjdmeter, vilka kartor som gäller och därtill en tydlig turbeskrivning på själva turen. Därtill mycket fakta om STFs fjällstugor och fjällstationer.

App finns för nedladdning i Appstore och på Google Play.

Har du frågor kontakta stfapp@stfturist.se