Information vid  boendebokning

På vandrarhem bor barn gratis t.o.m. det år de fyller två år. Detta gäller om barnet inte upptar en egen säng. Resenär över 15 år räknas som vuxen.

Grupp- och konferensbokningar är inte möjliga via onlinebokning. I dessa fall ber vi dig att ta direktkontakt med aktuell anläggning. Barnpris gäller ej vid gruppbokningar.

arrowdown
arrowdown

Medlemskapet som ger dig mycket mer

I över 125 är har vi värnat om turismen, i allt från fjällvärld till skärgårdsidyll. Detta vill vi fortsätta med tillsammans med dig. Stödjer du STF bidrar du till att hålla natur och kulturturismen levande. Dessutom lönar det sig att vara medlem i STF. Du får en mängd förmåner som till exempel rabatt på boende och aktiviteter, massor av inspiration och erbjudanden via STFs samarbetspartners. Medlemskapet gäller 12 månader från betalningsdatum.

Medlemsförmåner

• Medlemspris på boende
  • Medlemspris på aktiviteter
  • 6 nummer av tidningen Turist
  • Upptäck Sverige-boken
  • Erbjudanden via samarbetspartners

Varför medlem?

STF står för hållbar turism och tillsammans värnar vi om miljön.

Varför medlem?

STF ger dig möjlighet att uppleva närheten till naturen.

Varför medlem?

STF brinner för unika miljöer och vill att de finns kvar för kommande generationer.

Varför medlem?

STF möjliggör turism på platser som annars skulle vara svåra att besöka.

Varför medlem?

STF bevakar och påverkar i frågor som är viktiga för våra medlemmar.

Varför medlem?

STF ger inspiration på resmål, ofta det oväntade, och praktiska tips som underlättar resan.

Varför medlem?

STF har de unika upplevelserna, det prisvärda boendet och det fina värdskapet.

Samarbetspartners
  Officiell huvudleverantör: Haglöfs      Partner: Tierra             Naturkompaniet      Partner: SJ      Partner: Barnängen
Utbud
Alla STF Vandrarhem, Hotell och Fjällanläggningar Nya boenden Alla aktiviteter Alla lokalföreningar Upptäck Sverige Hyr hela huset Tågluffa Grupper Ekoturism Kebnekaise Kungsleden Årefjällen Jämtlandstriangeln Gotland Nationalparker Af Chapman Golf Upptäckarbrevet Dag Hammarskjölds Backåkra Medlemserbjudanden Storstad Vandring Lediga jobb Ge bort en upplevelse STFs mobilsajt Hihostel.com

Medlemsinloggning

När du loggat in kan du enkelt ändra och ha koll på dina medlemsuppgifter och köpa medlemskap till fler i familjen. Du kan skriva kommentarer på STFs boenden och aktiviteter och spara och dela med dig av dina favoritställen.

Första gången du loggar in

Inloggningshjälp

Har du loggat in tidigare använder du ditt medlemsnummer samt ditt personliga lösenord för att logga in. Lösenordet skickades till dig när du loggade in första gången. Om du har glömt lösenordet beställer du enkelt ett nytt via länken intill.

Är det första gången du loggar in använder du ditt medlemsnummer (utan mellanslag och 054) som användarnamn och ditt postnummer som lösenord för identifiering. Därefter väljer du ett eget lösenord som du använder nästa gång du ska logga in.

Mer inloggningshjälp

Glömt ditt lösenord?

Fyll i ditt medlemsnummer så skickar vi ett nytt lösenord till din e-postadress.

Tidsbegränsning vid bokning

För att garantera att den produkt du valt ska vara tillgänglig vid utcheckning sparas enbart din tillagda produkt i 15 minuter. Om du har flera produkter i din varukorg räknas tiden från och med den första produkten du lagt till.