STF Nära dig

STF Lidköping

30 Jun - 03 Jul 2018

Inte medlem
Bussresa 2018 30/6-3/7. Pris ca 3700 medlem /4000 icke medlem. Sista anmälningsdag 22/2 2018. Anmälningsavgift 1500, betalas vid anmälan. Vid för få anmälda ställs resan in och anmälningsavgift betalas tillbaks. För information ring Daniel Jormeus 070-5268392 eller Inger Alteryd 0510-26660, 0703-380
Vi åker till Beitostölen och bor på Radisson hotell första dagen. Andra dagen blir det vandring på Besseggen eller båttur in tll Jende med en kortare vandring, boende på Elveseter hotel. Tredje dagen Busstur till Gol med boende på Storefjells högfjellshotell. vi gör en kortare vandring på ca 2 timmar under dagen. Fjärde dagen hemresa med stopp i Oslo där Vi kan se det nya operahuset. Detta är en resa för de som vill se Norges underbara fjällvärd och gå den legendariska Besseggen. Vi kommer bo bra och resa i modern turistbuss. Halvpension med frukost och middag ingår. Eventuella inträden tillkommer.
  • Senaste datum för anmälan: 22/02
  • Samling: Gamla vattentornet Lidköping , 07:00
  • Plats: Jotenheimen
  • För vem? Alla
  • För mer information och anmälan: Daniel Jormeus 0705268392 Inger Alteryd 0703380389

Typ av aktivitet: Resor

• 31 Jan - 05 Feb 2018

Jokkmokks marknad

Stf Dalsland anordnar en resa till Jokkmokks marknad i februari 2018. För mer info kontakta Göran Forsell 070-5279214 stfdalsland@stfturist.se

Medlem: 3500 kr

• 21 Feb 2018

Årsmöte

Onsdagen 21 februari 2018 sedvanligt Årsmöte i Pingstkyrkan Lidköping. Obs veckodagen.

Medlem: Gratis

• 30 Jun - 03 Jul 2018