STF Nära dig

STF Kalmar lokalavdelning

12 Aug - 17 Aug 2018

Inte medlem
Priset inkluderar boende 5 nätter inkl lakan och handdukar, resa Kalmar-Möja t/r. OBS Anmälan senast 29 mars !
Resa med Silverlinjen kl 9 från Fiskargatan i Kalmar och ankomst Berg på Möja ca 20.15, efter tre timmars härlig båttur. Vi bor på STF Möja vandrarhem i Berg. Självservice gäller. Huset har två våningar med kök och matplatser, två duschar samt toaletter i korridoren. 2- och 4-bäddsrum, stora samlingsutrymmen med balkong, altan och grillplats utomhus. Möjlighet att hyra cykel. Nära till restauranger, matbutik och bageri. Dansbana finns på ön. Hemresan börjar 6.45 och vi tar 16-bussen till Kalmar -alltså en halvdag i Stockholm ! I Kalmar kl 21.40. Båttiderna är preliminära, då turlistan för 2018 inte är spikad. Många kommer säkert att lösa 5-dagarskort och skärgårdsluffa. Det finns alla möjligheter att fylla dagarna med upplevelser !
  • Senaste datum för anmälan: 29/03
  • Samling: Fiskargatan i Kalmar , 08:30