STF Nära dig

STF Göteborg lokalavdelning

31 Jan - 05 Feb 2018

Inte medlem
Marknaden börjar 1 februari och slutar 4 februari. Samling Göteborg central 31 januari 2018 kl. 18,00. Åter i Göteborg 5 februari kl. 11,30.
Vi åker med sovtåg från Göteborg och är framme i Jokkmokk den 1 februari kl. 13,00. Återresan börjar den 4 februari. Marknaden har allt! Mat, skinn, hantverk,konst, hundspann m.m. Vi bor enkelt men centralt i östra skolan
  • Senaste datum för anmälan: 30/09
  • Samling: Göteborg Centralstation , 18:00
  • Plats: Jokkmokk
  • För vem? Alla
  • För mer information och anmälan: Björn Löfström 073-073 07 68

Typ av aktivitet: Resor

• 14 Dec 2017

Julstaden Göteborg 2017

Vi upplever allt som finns i Julstaden. Pengar har tagits från Kulturkalaset och läggs på Julstaden i stället. Således kan vi förvänta oss mer under 2017 än tidigare år. Inget uppträdande på Götaplatsen.

Torsdag 14 december kl. 17,30. Samling vid Julgranen på Gustaf Adolfs Torg. Vi lämnar GAII Torg och går upp till Kungsportsplatsen och beskådar den sjungande julgranen ca. kl. 19,00. Går upp Kungsportsavenyn till Götaplatsen och tittar på Bildspelet. Går vidare till Liseberg. Entré 100SEK för de som vill gå in och vi tittar på Julshowen på isen. Därefter avslut efter eget önskemål

Medlem: Gratis

• 31 Jan - 05 Feb 2018