HLR-utbildning

STF Dalsland

13 Mar

Inte medlem
HLR-utbildning på Brålanda vandrarhem 2019-03-13, 18:00-21:00.
STF Dalsland, i samarbete med Studiefrämjandet, anordnar en kurs i HLR (hjärt-lungräddning).Ta chansen att vara med på denna viktiga utbildning som kan rädda liv. Utbildningen sker på vandrarhemmet i Brålanda 2019-03-13, klockan 18:00-21:00. Maria Bäckman från Studiefrämjandet kommer att leda utbildningen med max 10 personer/tillfälle. Kostnaden är 300 kr/person. Anmälan till : Jan Svedberg 0725091668 janebbesvedberg@telia.com
  • Plats: Brålanda vandrarhem
  • För vem? Alla
  • För mer information och anmälan: Tony Karlsson 0703775906

Typ av aktivitet: Kulturarrangemang

• 24 Feb

Årsmöte 2019

Det blir sedvanliga årsmötesförhandlingar och bildvisning med berättelser från de aktiviteter som genomförts under 2018. Vi kommer också att presentera årets kommande aktiviteter samt avslutar med en fika tillsammans. Välkomna.

Årsmöte 2019-02-24, 15:00 på vandrarhemmet i Brålanda.

Medlem: Gratis

• 13 Mar

HLR-utbildning

HLR-utbildning på Brålanda vandrarhem 2019-03-13, 18:00-21:00.

Medlem: 300 kr

Icke-medlem: 300 kr

• 09 Apr

Studiebesök 2019

Studiebesök på VARNERs centrallager vid Trestads center i Vänersborg tisdagen den 9:e april, klockan 14:00. Vi inbjuder till ett mycket intressant studiebesök på VARNERs centrallager. Varner är ett av norra Europas största modebolag och företaget grundades 1962 av Frank Varner. Idag har de ca 1500 butiker i åtta länder fördelat på butikskoncept som bland annat Dressman, Cubus och BikBok. I januari 2016 öppnades Varners centrallager i Vänersborg och med en yta på 47250 kvadratmeter, en hög automatisering samt en toppmodern autostore levererar de till både butiker och e-handelskunder. Anmälan krävs till Göran Forsell 0705279214 forsell.alg@hotmail.com eller Jan Svedberg 0725091668 janebbesvedberg@telia.com . Max 20 deltagare. Varmt välkomna.

Studiebesök på VARNERs centrallager vid Trestads center i Vänersborg. 2019-04-09, klockan 14:00.

Medlem: Gratis

Icke-medlem: Gratis