Årsmöte 2019

Årsmöte

STF Dalsland

24 Feb

Årsmöte 2019-02-24, 15:00 på vandrarhemmet i Brålanda.
Det blir sedvanliga årsmötesförhandlingar och bildvisning med berättelser från de aktiviteter som genomförts under 2018. Vi kommer också att presentera årets kommande aktiviteter samt avslutar med en fika tillsammans. Välkomna.
  • Plats: Brålanda vandrarhem
  • För vem? Alla
  • För mer information och anmälan: Jan Svedberg 0725091668

Typ av aktivitet: Kulturarrangemang

• 24 Feb

Årsmöte 2019

Årsmöte 2019-02-24, 15:00 på vandrarhemmet i Brålanda.

Medlem: Gratis

• 13 Mar

HLR-utbildning

STF Dalsland, i samarbete med Studiefrämjandet, anordnar en kurs i HLR (hjärt-lungräddning).Ta chansen att vara med på denna viktiga utbildning som kan rädda liv. Utbildningen sker på vandrarhemmet i Brålanda 2019-03-13, klockan 18:00-21:00. Maria Bäckman från Studiefrämjandet kommer att leda utbildningen med max 10 personer/tillfälle. Kostnaden är 300 kr/person. Anmälan till : Jan Svedberg 0725091668 janebbesvedberg@telia.com

HLR-utbildning på Brålanda vandrarhem 2019-03-13, 18:00-21:00.

Medlem: 300 kr

Icke-medlem: 300 kr

• 09 Apr

Studiebesök 2019

Studiebesök på VARNERs centrallager vid Trestads center i Vänersborg tisdagen den 9:e april, klockan 14:00. Vi inbjuder till ett mycket intressant studiebesök på VARNERs centrallager. Varner är ett av norra Europas största modebolag och företaget grundades 1962 av Frank Varner. Idag har de ca 1500 butiker i åtta länder fördelat på butikskoncept som bland annat Dressman, Cubus och BikBok. I januari 2016 öppnades Varners centrallager i Vänersborg och med en yta på 47250 kvadratmeter, en hög automatisering samt en toppmodern autostore levererar de till både butiker och e-handelskunder. Anmälan krävs till Göran Forsell 0705279214 forsell.alg@hotmail.com eller Jan Svedberg 0725091668 janebbesvedberg@telia.com . Max 20 deltagare. Varmt välkomna.

Studiebesök på VARNERs centrallager vid Trestads center i Vänersborg. 2019-04-09, klockan 14:00.

Medlem: Gratis

Icke-medlem: Gratis

• 05 Feb - 10 Feb 2020

Jokkmokks marknad 2020

Jokkmokks marknad är en kär tradition för oss och intresset för att följa med till marknaden är stort. Är du intresserad av att följa med så anmäl dig så fort du kan. Det finns mycket att göra under marknadsdagarna. Hantverk, slöjd, konserter och föreläsningar kan du ta del av alla marknadsdagar. Välkommen till Jokkmokks marknad.

Datum 2020-02-05 till 2020-02-10.

Medlem: 3500 kr