STF Nära dig

STF Dala-Bergslagen Lokalavdelning - Dianavägen 25, 77142 Ludvika

Våra kommuner

Ludvika, Smedjebacken

Anslut dig till vår lokalavdelning

Maila ossså får du mer information om vår verksamhet

Nytt namn och nya stadgar – vill du fortsätta att tillhöra oss
Nya stadgar och nytt namn
På årsmötet 6 februari 2013 fattade vi beslut om helt nya stadgar i och med omvandlingen från Dala-Bergslagskretsen till lokalföreningen STF Dala-Bergslagen. Att vi skulle anta nya stadgar var ett beslut från STFs riksstämma 2012.

Anslut dig till oss
På riksstämman 2012 fattades även beslut om att den automatiska tillhörigheten till en krets som alla STF-medlemmar har haft ska upphöra. Istället kan du som STF-medlem själv välja vilken lokalavdelning du vill tillhöra. Du kan välja att vara medlem i flera.

Vi hoppas förstås att du vill fortsätta att vara ansluten till oss. Vill du det så kan du antingen komma på vårt årsmöte och där anmäla dig till oss direkt, du kan också maila till stfdalabergslagen@stfturist.se eller ringa till oss (kontaktuppgifter hittar du under ”Om kretsen”) eller STFs kundservice 08-463 22 70. Vi ser fram emot att se dig på våra aktiviteter även framöver!

Ny e-postadress och ny webbadress
Då STF Dala-Bergslagskretsen bytte namn till STF Dala-Bergslagen blev det också en ny e-postadress stfdalabergslagen@stfturist.se och ny webbadress www.svenskaturistforeningen.se/stfdala-bergslagen.