Årsmöte 2019

Årsmöte

STF Borlänge-familj

26 Feb 2019

Kallelse till årsmöte 2019 För lokalavdelningen STF Borlänge-familj Datum: tisdag 26 februari 2019 Tid: 19:00 Plats: STF Vandrarhem Vassbo, Vassbo 30 Fika: Föreningen bjuder på fika
Bästa medlem, du är välkommen på årsmöte! Nu är det dags för STF Borlänge – Familjs årsmöte där du som medlem har möjlighet att påverka föreningens styrning och verksamhetens innehåll. Årsmötet är också ett bra tillfälle att stifta närmare bekantskap med föreningen. Årsmöteshandlingarna finns på hemsidan senast sju dagar innan årsmötet. För att beräkna fika behöver vi veta om du kommer på årsmötet, sista anmälningsdag är 23 februari. Som medlem har du möjlighet att skicka in motioner och förslag inför årsmötet. Dina motioner eller förslag behöver vara oss tillhanda senast 26 januari 2017. Du når oss genom mejlen som finns på vår hemsida eller via meddelanden på vår Facebook-sida. Är du intresserad av att engagera dig i styrelsen, vara ansvarig för någon aktivitet eller sitta i valberedningen för 2020? Kontakta oss senast 26 januari 2017. Ditt engagemang är föreningens framtid! Återigen välkommen, hoppas vi ses på årsmötet! Med vänlig hälsning Styrelsen Så kommer du i kontakt med oss www.svenskaturistforeningen.se/stfborlangefamilj stfborlangefamilj@stfturist.se https://www.facebook.com/stffamiljborlange/ https://www.instagram.com/stfborlangefamilj/
  • Senaste datum för anmälan: 23/02
  • Samling: Vassbo 30 , 19:00