Välkommen till inspirationskväll med STF

Är du nyfiken på vandring men känner att du behöver lite mer kunskap innan du ger dig ut? Kanske planerar du din första fjälltur eller vill få tips på enkla, roliga och trygga vandringsäventyr för familjen. STF gör det möjligt för fler människor att upptäcka Sverige och bjuder nu in dig till spännande inspirationskvällar i Göteborg, Malmö och Stockholm. Temat är så klart vandring!

Under kvällen inspirerar vi till stora och små äventyr vid sidan av vägen, längre in i skogen och högre upp på fjället. Vi delar med oss av turförslag, pratar utrustning och tipsar om fjällets bästa smakupplevelser. Dessutom får du möjlighet att ställa frågor och få personliga tips och vandringsförslag. På plats finns två av våra vandringsexperter samt representanter från STFs lokalavdelningar som delar med sig av sina bästa vandringstips i närområdet. Vi bjuder även på lättare förtäring och spännande erbjudanden!

Inspirationskvällen är endast öppen för medlemmar i Svenska Turistföreningen. Är du inte redan medlem, blir du det enkelt här.

Anmäl dig till önskad ort via någon av länkarna nedan senast den 30/4. Observera att antalet platser är begränsat, först till kvarn gäller.

Anmälan till STF Göteborg City, Göteborg den 9/5 kl 17-19

Anmälan till STF Malmö City, Malmö den 10/5 kl 17-19

Anmälan till STF af Chapman, Stockholm den 11/5 kl 17 – 19

Varmt välkommen till vårens inspirationskvällar!