Träningsresor

Hitta motivation och ny träningsinspiration under en träningsresa tillsammans med idrottslaget eller träningskompisarna. Oavsett om du är glad motionär eller tränar på elitnivå, erbjuder våra anläggningar perfekta förutsättningar för varierad träning i fantastisk miljö. Njut av längdspår i världsklass på våra officiella Vasaloppscenter, finslipa formen under ett cykelläger i Österlens vackra naturlandskap eller byt ut löprundan hemma mot spännande trailrunning på fjället. Mellan träningspassen kopplar du av med vällagad mat, en värmande bastu och kanske en massage.

bildtrios_traning

"Längdspår i världsklass, rogivande fjällmiljö och näringsriktig mat. Perfekta förutsättningar för träningsro och inspiration!"

Hyr hela huset
Är ni en större träningsgrupp eller ett helt lag och vill ha en anläggning helt för er själva? Då bör ni kika närmare på vårt koncept Hyr hela huset, där ni får exklusiv rätt till både allmänna utrymmen, gästkök och samtliga bäddar.

Offertförfrågan
Nyfiken på vad det kostar att arrangera en träningsresa med oss? Via vår gruppförfrågan här på hemsidan kan du enkelt få en prisuppgift för just din grupp. Offertformuläret hittar du på respektive anläggningssida.
Hitta anläggningar via karta

inspirationstips_traning