Tänk på att fortfarande det råder eldningsförbud i vissa delar av landet. Läs mer på Länsstyrelsen.se för exakt information om vad som gäller på just din plats.

Engagera dig inom Tillsammans

TILLSAMMANS är STFs mötesplats för ungdomar mellan 16-20 år som tycker om att upptäcka – att lära känna sig själva, varandra och andra kulturer. Deltagarna kommer från olika kulturer och har olika bakgrunder och erfarenheter. Genom utflykter och lägerverksamhet upptäcker vi nya platser och lär känna vårt land. Vi tror på möten och upptäckarglädje som ett sätt att föra människor närmare varandra.

Verksamheten drivs av STF i samarbete med Studiefrämjandet och ett engagerat gäng ideella ledare. Vi arrangerar läger, lokala aktiviteter och ledarutbildningar.

Du som har fyllt 25 år har möjlighet att bli ideell ledare inom TILLSAMMANS. Vi utbildar kontinuerligt ledare inför våra läger och övriga aktiviteter. Om du är intresserad av att bli ledare, skicka ett mejl till oss på tillsammans@stfturist.se och berätta lite mer om dig själv. Vi ser fram emot att höra av dig!

Här kan du läsa mer om våra tillsammansläger.

Ledarskapsutbildningar

Håll utkik här efter nästa ledarutbildning

Gilla oss på Facebook