Engagera dig inom Tillsammans

TILLSAMMANS är STFs mötesplats för ungdomar mellan 15-20 år som tycker om att upptäcka – att lära känna sig själva, varandra och andra kulturer. Deltagarna kommer från olika kulturer och har olika bakgrunder och erfarenheter. Genom utflykter och lägerverksamhet upptäcker vi nya platser och lär känna vårt land. Vi tror på möten och upptäckarglädje som ett sätt att föra människor närmare varandra.

Verksamheten drivs av STF i samarbete med Studiefrämjandet och ett engagerat gäng ideella ledare. Vi arrangerar läger, lokala aktiviteter och ledarutbildningar.

Du som har fyllt 25 år har möjlighet att bli ideell ledare inom TILLSAMMANS. Vi utbildar kontinuerligt ledare inför våra läger och övriga aktiviteter. Om du är intresserad av att bli ledare, skicka ett mejl till oss på tillsammans@stfturist.se och berätta lite mer om dig själv. Vi ser fram emot att höra av dig!

Ledarskapsutbildningar som gått…

Ledarutbildning 2016
9 nya engagerade TILLSAMMANS-ledare fick under en helg i maj gå en ledarutbildning i TILLSAMMANS-anda. Under helgen kastade vi in oss i övningar för att lära oss mer om ledarskap, grupputveckling och inte minst om varandra (och kanske även en hel del oss själva!).

Gilla oss på Facebook