Ansök om att bli dugnadsarbetare

Vad kul att du är intresserad av att bli dugnadsarbetare hos oss på STF. Att engagera sig inom vårt dugnadsarbete ger minnen för livet och är en unik chans att upptäcka fjällen för egen del - samtidigt som du gör en viktig arbetsinsats för föreningen. Du behöver inte ha professionella byggmeriter men du bör ha någon typ av erfarenhet av att renovera, måla eller bygga på amatörnivå.

För att kunna engagera dig i dugnadsverksamheten krävs det att du är STF-medlem. Du anmäler ditt intresse genom att fylla i formuläret nedan. När anmälan skickats in registreras du i vårt dugnadsregister och när vi vet vilka dugnadsuppdrag som är aktuella presenteras de på vår webbplats. I samband med det mejlar vi även dig och du svarar vilket eller vilka uppdrag du tror skulle passa just dig.

Ambitionen är att varje uppdrag har en blandad mix av dugnadsarbetare som varit med tidigare och helt nya. Just nu har vi nästan 250 registrerade personer i dugnadsregistret men vår ambition är att alla någon gång ska få följa med ut.

dugnadsarbete stf

ANMÄL DITT INTRESSE

Välkommen med din ansökan! För att anmäla intresse som dugnadsarbetare måste du vara STF-medlem.