Bästa priset på boenden

Vi på STF strävar hela tiden efter att göra hela reseupplevelsen så bra som möjligt för dig som medlem. Genom att boka direkt via STF får du garanterat bästa medlemspris på ditt boende! Din medlemsrabatt på boendet är 50 kr per natt när du bor på vandrarhem och hotell, och 100 kr per natt när du bor på fjällstationer och fjällstugor.

STFs bokningskanaler

Barn bor billigare

Ordinarie barnpriser på vissa vandrarhem, hotell och fjällanläggningar är 25-75 procent lägre än vuxenpriset. Är barnet medlem blir det ytterligare 25 kr i rabatt på barnpriset per natt.

Medlemspriser på boende i över 80 länder

Vi samarbetar med Hostelling International, den internationella motsvarigheten till STF. Som medlem får du rabatt på över 4 000 vandrarhem i mer än 80 länder.

Medlemspriser på fjällboende i Norge, Island och Finland

STF-medlemmar får rabatt vid boende på fjällstationer och fjällstugor som tillhör Den Norske Turistförening, Ferdafélag Island och Suomen Latu.

Nyhet 2016 – medlemmar får gratis dagbesök i våra fjällstugor

Med start vintersäsongen 2016 har alla STF-medlemmar fria dagbesök i STFs fjällstugor. Du får, under några timmar mitt på dagen, använda stugans kök, dass och torkrum.