Beställ medlemskap

Välkommen att bli en del av STF! Tack för att du tar ställning för att hålla turismen i Sverige levande. Genom ditt medlemskap i STF visar du att du vill slå vakt om viktiga frågor. Mängden medlemmar gör att vi hela tiden kan stärka oss som förening. Som tack för ditt stöd får du bland annat rabatt på när du bor på våra vandrarhem, fjällstationer och fjällstugor, när du bokar genom STF, och 6 nummer av den mycket uppskattade tidningen Turist.

Betalar du med konto/kreditkort här på vår hemsida när du blir medlem kommer ditt medlemskort hem till dig om ca 10 arbetsdagar. Väljer du istället att få en avi/inbetalningskort hemskickad tar det cirka 3 veckor innan ditt medlemskort kommer. Medlemskapet gäller 12 månader från betalningsdatum.

Ska du ut och resa inom kort går det också bra att bli medlem direkt på STFs boenden och då får du ett medlemskort direkt på anläggningen. Barn under fem år behöver inget eget medlemskort.

• 1 Kontaktuppgifter
    Saknar du svenskt personnummer? Om du inte har ett svenskt personnummer kan du istället anmäla dig på www.svenskaturistforeningen.se/member

Du måste fylla i alla rödmarkerade fält ovan för att kunna fortsätta.

*Obligatoriska uppgifter

• 2 Tilläggsregistrering

Adressägare

Vill du registrera fler i familjen som medlemmar?

Du måste fylla i alla rödmarkerade fält ovan för att kunna fortsätta.

*Obligatoriska uppgifter

• 3 Summering

Beställarens adress och kontaktuppgifter:

Välj betalsätt

Dina adress- och kontaktuppgifter lagras i vår egen databas.
    Dina uppgifter används endast av oss på STF för att ge dig information, restips, och erbjudanden från STF och våra samarbetspartners. Informationen kommer inte att lämnas vidare till annan part. Du kan när som helst ta del av de uppgifter vi har om dig om du kontaktar oss via e-post; info@stfturist.se, eller brev; Svenska Turistföreningen, Box 17251, 104 62 Stockholm.

• 4 Betalning
    DIBS - Payments made easy