STF Franchise

Bli franchisetagare i STF

Svenska Turistföreningen (STF) är en av Sveriges största och äldsta franchisegivare. Vi erbjuder ett långsiktigt samarbete som innebär möjligheten att addera och verka under ett av besöksnäringens starkaste varumärken. Ett varumärke starkt förknippat med turism och med unika upplevelser i Sverige. En kvalitetsstämpel och ett ställningstagande för en hållbar utveckling av näringen som skapar positiva effekter vad gäller synlighet och image. Och som särskiljer från konkurrenterna.

Att bli franchisetagare inom STF innebär exklusiv tillgång till kraftfulla marknads- och försäljningskanaler och till 255 000 stamgäster. Därmed ökar dina möjligheter att på ett effektivt och kostnadseffektivt sätt få fler gäster än vad du har idag – under hela året och hela säsongen.

Och det ger dessutom så mycket mer. Vi vet att god lönsamhet är beroende av både intäkter och kostnader, så därför erbjuder vi en komplett affär med möjlighet till både intäktsökningar och kostnadsreduceringar.  Att STF är en stor och stark aktör på marknaden innebär att vi kan erbjuda en rad skalfördelar i form av samarbets- och inköpsavtal. Därmed skapar vi förutsättningar för dig att kapa kostnader, vilket bidrar till en bättre affär och mer över på sista raden.

Att bli franchisetagare inom STF ger också tillgång till värdefull know how, support och utveckling av din anläggning. Du blir en del av ett nätverk med drygt 300 andra fantastiska anläggningar att lära känna och utbyta erfarenheter med.

Att bli franchisetagare inom STF innebär att vi tillsammans skapar goda värden för varandra. Du stärker vårt nätverk och vi ger dig riktigt goda förutsättningar för en bra affär. Långsiktigt och hållbart.

Välkommen att bli franchisetagare i STF!