Våra samarbetspartners

Inom ramen för Get Real samarbetar STF med ett fåtal företag och organisationer, samarbetspartners som på olika sätt kan hjälpa oss vid genomförandet av projektet och/eller kan att möta de behov som finns. Det är dock viktigt att vi delar samma grundvärderingar och tillsammans vill göra fjällen till en plats för alla människor - oavsett ålder.

SJ_logo

Res hållbart med SJ
Get Real ska i alla avseenden där det går, spegla hållbarhet genom hela processen.
Svenska Turistföreningen har därför valt att bjuda in SJ att bli en samarbetspartner till Get Real. SJ samverkar med Get Real för att vara med och skapa de bästa förutsättningarna för målgrupperna att komma upp till fjälls. Både för Get Real Summer 2014 och Get Real Kids 2015.

Alga_logo

ALGA sponsrar med sällskapsspel
I rapporten från Get Real Summer 2014 framgick bland annat att besökare saknade sällskapsspel i STFs Fjällstugor. Likt STF drivs Alga av att få människor att umgås mer tillsammans. Alga har därför sponsrat med 270 sällskapsspel. Allt i från Alfapet, Backgammon, Qube Utan tvekan, Qube Allsång på Skansen och På spåret kommer att finnas till utlåning för fjällvandrare som besöker våra STF fjällanläggningar sommar 2015 och framöver.