Skolresor

Ta med skolklassen på ett minnesvärt äventyr kryddat med spännande aktiviteter och härlig gemenskap. Övernatta i kolarkoja mitt i vildmarken, gungas till sömns på en fullriggare, åk på kanotsafari, testa på fjällvandring eller utforska våra storstäders utbud av kultur, nöjen och museer. Våra personliga boenden har bred geografisk spridning och lämpar sig mycket väl för skolklasser med naturnära lägen, flexibla rumsalternativ, stort aktivitetsutbud med koppling till kultur och friluftsliv, trevliga allmänna utrymmen samt gästkök för er som vill laga egen mat.

bildtrios_skolresor

"Gemenskap, äventyr och nya upptäckter. Vår klassresa blev verkligen ett minne för livet!"

Hyr hela huset
Vill ni ha en hel anläggning för er själva bör ni även kika närmare på vårt koncept Hyr hela huset, där ni får exklusiv rätt till både allmänna utrymmen, gästkök och samtliga bäddar.

Offert för just er skolklass
Nyfiken på vad det kostar att arrangera en klassresa med oss? Via vår gruppförfrågan här på hemsidan kan du enkelt få en prisuppgift för just din klass eller skola. Offertformuläret hittar du på respektive anläggningssida.
Hitta anläggningar via karta

inspirationstips_skolresor