GRUPPRABATT HOS STF!

Riksidrottsförbundet är idrottsrörelsens samlade organisation och verkar liksom STF för att fler människor ska få möjligheten till ett aktivt idrotts- och friluftsliv. Med syfte att tillgängliggöra STFs breda utbud av naturnära boenden och aktiviteter erbjuds Riksidrottsförbundets medlemmar en fast rabatt på gruppbokningar hos samtliga STFs anläggningar.

RABATTEN I KORTHET

• Samtliga idrotter och föreningar som omfattas av rabatten listas per kommun och per idrott på www.svenskidrott.se
  • Grupper på minst 10 personer erbjuds en rabatt om 50 kr per person och natt på alla STFs anläggningar.
  • På STFs egna fjällstugor och följande fjällstationer är rabatten 100 kr per person och natt: Abisko, Blåhammaren, Grövelsjön, Helags, Kebnekaise, Ritsem, Saltoluokta, Storulvån och Sylarna.
  • Rabatten gäller endast i mån av plats och förväntad beläggning, och kan ej kombineras med andra rabatter såsom STF medlemsrabatt.
  • Bokningen sker direkt via gruppformuläret som återfinns på varje anläggningssida här på STFs hemsida.
  • Bokningskod ”RIKSIDROTTSFÖRBUNDET” ska uppges direkt vid offertförfrågan eller för fjällstugor direkt till fjallbokningen@stfturist.se.

AKTUELLA ERBJUDANDEN RF

300 naturnära boenden från norr till söder

STFs unika och personliga boenden återfinns över hela Sverige, nästan alltid i naturnära lägen i direkt anslutning till fjäll, hav eller skog. Ni bor bekvämt och prisvärt i allt från enkel till flerbäddsrum, med tillgång till ett trevligt gästkök där ni kan laga egen mat och umgås. Många av våra anläggningar har ett starkt fokus på idrott och friluftsliv och erbjuder ett brett utbud av aktiviteter med möjlighet att skräddarsy guidade turer och hyra utrustning på plats.

Folder att dela ut