Vildmarksritten

Ett härligt och rogivande 2 dagars paket. I upplevelsen ingår en övernattningar i mysig kolarkoja med öppen eldstad, ridtur på islandshästar samt vildmarkslunch i naturen. Det ingår även ekologisk frukost som man själv gör i ordning över öppen eld.

En ridtur i bergslagskogarna är ett fartfyllt och roligt sätt att uppleva vår storslagna natur. Under turen får ni ta er fram på hästryggen genom skog & mark och upptäcka många härliga och unika platser på er väg. Vid någon lämplig skogssjö stannar vi till för att bli serverade en härlig lokalproducerad lunch i vildmarkens tecken. Efter den goda lunchen fortsätter vi färden hem för att senare på kvällen gå ner till den flytande bastun i Skärsjön för ett härligt avslut på dagen.

Pris: vuxen 1900 SEK & barn 1600 SEK, medlemmar i Svenska Turistföreningen vuxen 1850 SEK & barn 1575 SEK

Datum: Denna tur körs på fasta datum. 2017 13 maj, 10 juni, 8 juli, 12 augusti, 9 september & 7 oktober. Den är även möjlig att boka vid andra datum vid minst 4 deltagare.

Kategorier:

Djur & Natur Familjeaktivitet Sommar Weekendäventyr