Vildmarksritten vinter

Ett härligt, fartfylld och rogivande aktivitet. I upplevelsen ingår en övernattningar i mysig kolarkoja med öppen eldstad och där man sover på fårskinnsfällar, ridtur på islandshästar samt vildmarkslunch i naturen.

Vart du än vänder dig ligger naturen täckt med vit gnistrande snö. Vilka härliga vidder, solen gassar och värmer gott på kinderna, det är en rofylld och harmonisk känsla som kommer fram inom dig. Magiskt är ordet! Att följa med på en ridtur i bergslagskogarna är ett fartfyllt och roligt sätt att uppleva vår storslagna natur. Under turen får ni ta er fram på hästryggen genom skog & mark och upptäcka många härliga och unika platser på er väg. Vid någon lämplig skogssjö stannar vi till för att bli serverade en härlig lokalproducerad lunch i vildmarkens tecken. Efter lite kok kaffe och kaka fortsätter vi färden hem för att senare på kvällen gå ner till den flytande bastun i Skärsjön för ett härligt avkopplande avslut på dagen.

Pris: vuxen 1900 SEK & barn 1600 SEK, medlemmar i STF

Kategorier: