STF Lärbro/Grannen Vandrarhem

Träningscamp på Gotland

Vill du komma i form men behöver en push? Är du nybörjare eller har du tappat motivationen? Då är Action Clubs träningscamp något för dig! 48 h med intropass, passupplägg, kostrådgivning, motivering och uppföljning skräddarsytt efter just dig.

Under 48 timmar får du individuell rådgivning som ger resultat och alla förutsättningar för att komma igång med din träning. Du varvar olika pass såsom yoga, gym och core med individuell kostrådgivning. Det kommer också finnas utrymme för andra aktiviteter som S.U.P, electrosurf, kajak, utomhusträning och många andra roliga äventyrliga sätt att röra på sig. Delar av campen kan ske i en liten grupp på maximalt tre deltagare, vissa delar sker enskilt. Efter campen fortsätter coachingen online i sex veckor, och därefter finns möjlighet till en fortsatt online coaching.

I priset ingår:
Boende i två nätter med del i dubbelrum
Frukost
Sänglinne
Slutstäd
Individanpassat träningsprogram
Online coachning
Lån av cykel, mountainbike, surfbräda, kneeboard, hooverboard, longboard, enhjuling. Allt i mån av tillgång.
Fri tillgång till gym, utegym och de pass som erbjuds för dagen.

Vid eventuella skador kontaktas Action club för ett så bra träningsupplägg som möjligt för just dig.<br

Kategorier:

Hälsa & harmoni Höst Sommar Vinter Vår