Tänk på att det råder eldningsförbud i princip i hela landet. Nu är det viktigare än någonsin att vi alla njuter av naturen på ett ansvarsfullt sätt. Läs mer på Länsstyrelsen.se för exakt information om vad som gäller på just din plats

Träningscamp på Gotland - grupp

STF Lärbro/Grannen Vandrarhem

Träningscamp på Gotland - grupp

Vill du komma i form men behöver en push? Är du nybörjare eller har du tappat motivationen? Då är Action Clubs träningscamp något för dig! 3 dygn med intropass, passupplägg, kostrådgivning och motivationsövningar tillsammans med andra likasinnade.

Under tre dagar får du alla förutsättningar för att komma igång med träning och rådgivning som ger resultat. Träningscampet innehåller bland annat yoga, gym, corepass och kostrådgivning. Det kommer också finnas utrymme för andra aktiviteter som S.U.P, electrosurf, kajak, utomhusträning många roliga äventyrliga sätt att röra på sig. Detta camp bygger på samarbete där vi jobbar i grupp och motiverar och stöttar varandra i alla delar. Efter campen fortsätter coachingen online i sex veckor, därefter ges möjlighet för fortsatt coaching online.

I paketet ingår:
Boende i tre nätter med del i dubbelrum
Sänglinne
Slutstäd
Helpension (frukost, lunch och middag)
Komplett träningsprogram
Online coachning
Lån av cykel, mountainbike, surfbräda, kneeboard, hooverboard, longboard, enhjuling. Allt i mån av tillgång.
Fri tillgång till gym, utegym och de pass som erbjuds för dagen.

Vid eventuella skador kontaktas Action club för ett så bra träningsupplägg som möjligt för just dig.

Kategorier:

Hälsa & harmoni Sommar Vår