STF Hemavan Fjällstation

Topptursvecka i Hemavan 2019

En topptursvecka med fokus på njutning och att komma långt bortanför liftburen skidåkning. Vårt mål är inte de högsta och brantaste åken men ALLTID de vackraste.

Veckan är nu fullbokad men vi erbjuder en toppturshelg 5-7/4. Maila oss för mer info.

Turerna som vi gör under veckan kommer att passa en blandad grupp åkare. Vi letar inte de brantaste åken utan fina åk som skall passa både erfarna åkare som vill ut och njuta med likasinnade och den som inte åkt jättemycket innan men nu vill pröva på något nytt. Du måste som sagt inte vara ett skidproffs men det är bra om du har provat på offpiståkning tidigare och har ett sug efter att utvecklas. Läs mer på http://www.hemavanfjallstation.se/temaveckor-kurser/topptursvecka/

I priset ingår.
Boende i flerbäddsrum (2-4 personer) i fem nätter
Helpension från middag den 25/4
Guider
Transporter i området
Liftkort de dagar det krävs för turen.

Vill du vara garanterad enkel eller dubbelrum kan detta bokas mot tillägg vid bokningen. Vissa frivilliga kvällsaktiviteter så som t.ex. Hot-Tubs kan innebära en extra kostnad. Vill du stanna ett par dagar till över valborgshelgen går det bra. Du betalar då vanligt pris för mat och logi.

Det går att boka upp till 4 personer åt gången.

Kategorier:

Skidåkning Topptur Vinter

25 Apr 2019 - 30 Apr 2019

Pris från:

6595 kr

Medlem i STF | Boende ingår Per person i flerbäddsrum. Städning och sänglinne ingår ej.