STF Hemavan Fjällstation

Topptursvecka i Hemavan

En topptursvecka med fokus på njutning och att komma långt bortanför liftburen skidåkning. Vårt mål är inte de högsta och brantaste åken men ALLTID de vackraste.
Välkomna på topptursvecka bland riktiga fjäll i Hemavan!

Turerna som vi gör under veckan kommer att passa en blandad grupp åkare. Vi letar inte de brantaste åken utan fina åk som skall passa både erfarna åkare som vill ut och njuta med likasinnade och den som inte åkt jättemycket innan men nu vill pröva på något nytt. Du måste som sagt inte vara ett skidproffs men det är bra om du har provat på offpiståkning tidigare och har ett sug efter att utvecklas. Läs mer på http://www.hemavanfjallstation.se/temaveckor-kurser/topptursvecka/

Detta ingår.
Boende i flerbäddsrum (2-4 personer), helpension fr.o.m, middag den 25/4, guider, transporter i området samt liftkort de dagar det krävs för turen. Vill du vara garanterad enkel eller dubbelrum kan detta bokas mot tillägg. Kontakta Hemavan Fjällstation för pris. Vissa frivilliga kvällsaktiviteter så som t.ex. Hot-Tubs kan innebära en extra kostnad. Vill du stanna ett par dagar till över valborgshelgen går det bra. Du betalar då vanligt pris för mat och logi.

OBS! Det går att boka max 2 personer åt gången.

Kategorier:

Skidåkning Topptur Vinter