Storulvån - Under bar himmel

STF Storulvån Fjällstation

Storulvån - Under bar himmel

Sover du bäst med naturens ljud och friska luft eller vill du kanske testa att bo i tält för första gången? Bo i tält vid Storulvån Fjällstation, sommar som vinter, och upplev kombinationen mellan bekvämlighet och naturlig enkelhet.

Under Bar Himmel är ett boendealternativ där du kan njuta av all bekvämlighet på Storulvån Fjällstation och samtidigt få upplevelsen av en tältnatt på fjället. Våra moderna fjälltält är bäddade med våra varmaste sovsäckar och skönaste liggunderlag, allt för att det ska vara så bekvämt som möjligt.

Kanske vill du även ha en extra renfäll att sova på för extra mysighetsfaktor? Inga problem, det ordnar vi! När kvällen kommer och det är dags att gå ut till tältet får du med dig pannlampa och en fikakorg med varm dryck och något gott att äta. Tälten är uppslagna ett stenkast från fjällstationens värme och faciliteter vilket gör Under Bar Himmel till ett perfekt tältupplevelse för barn och vuxna.

I priset ingår: Tält, sovsäck, sovsäckslakan, liggunderlag, pannlampa och fika.

Under perioden 30/8 – 24/9 reser du extra smidigt till STF Storulvån Fjällstation  med Snälltågets dörr-till-dörr transport. Läs mer här!

Kategorier:

Djur & Natur Fjällvandring Höst Sommar Vandring