STF KynnefjällsNatur

Sommarfiske på Kynnefjäll med helpension

På Kynnefjäll finns ett antal sjöar och vattendrag i lugn och fridfull miljö. Övernatta med helpension del i tvåbäddsrum i annex mitt i naturen. Fiskekort och roddbåtshyra ingår såklart. Glöm ej fiskeutrustning, oömma kläder och kameran.

Hos oss på STF KynnefjällsNatur får ni en avkopplande vistelse i vildmarksmiljö. Strosa på de mysiga grusvägarna som börjar precis utanför ditt boende. Stanna vid någon av de mysiga små dammarna och bara njut av tystnaden, den friska luften och miljön där skogen lugnar och ger er inre ro. Frukost och middag serveras i restaurangen. Matsäck till dagens fiskeäventyr gör du själv av frukostmaten. Eftermiddagsfika samt snacks i form att nötter, torkad frukt och choklad ingår. Passa på att besöka Kynnefjäll på sommaren när all grönska frodas och det är grönt, vackert och magiskt överallt.

I priset ingår:
- 2 nätter i tvåbäddsrum
- Helpension
- Linne & Handdukar
- Roddbåt och flytväst
- Fiskekort
- Slutstädning
- lån av karta

Bra att veta!
Medtag egen fiskeutrustning. Vi säljer också ut en del av vår tidigare uthyrningsutrustning, endast till gäster som bokar våra fiskepaket.

Glöm ej: Fiskeutrustning, kamera, vattenflaska, termos, sittunderlag och badkläder!

Kategorier:

Hälsa & harmoni Vatten & Fiske