STF KynnefjällsNatur

Paddla och vandra i 2-dagar på Kynnefjäll i Bohuslän

En perfekt kombiupplevelse för den nyfikna äventyraren. Upplev områdets unika natur både till fots och från kanoten. Både nybörjaren och den mer erfarne uppskattar Örekilsälven mystiska tystnad och Kynnefjälls omväxlande låglandsvandring.

En dag vandring och en dag paddling i avkopplande vildmarksmiljö. Förutom KynnefjällsNaturs egna leder så kan man ansluta till Kasebo naturreservat och dess strövområden endast 12 kilometer bort och Bohusleden ca 5 kilometer bort. Vi tillhandahåller kartor, flytvästar och information på plats, så att ni på ett tryggt och säkert sätt på egen hand kan ge er ut i området. Ni väljer längd på vandring och paddling, på så sätt avgör ni själva svårighetsgraden på era äventyr. Frukosten finns förberedd i gästköket och är väl tilltagen. Matsäck till utflykten gör ni själva av frukostmaten. I gästköket lagar ni även er middag.

I paketet ingår:
- 2 nätter i tvåbäddsrum
- Frukost
- Lunchmatsäck
- Eftermiddagsfika och vandringssnacks.
- Linne & Handdukar
- Slutstädning
- Kanothyra inkl. flytvästar

Glöm ej: kamera, vattenflaska, termos, sittunderlag och badkläder. Råvaror till middagen för er på kvällen.

Kategorier:

Hälsa & harmoni Kombinationsturer Vandring Vatten & Fiske