STF Svartsö Vandrarhem

Öluff i Stockholms skärgård med Svartsö som bas

Utforska Stockholms mellersta skärgård under en härlig båtluff. På STF Svartsö bor du på det nybyggda vandrarhemmet, med havet och skogen runt knuten. Med Waxholmsbolagets båtluffarkort kan du enkelt kombinera vistelsen på Svartsö med andra öar.

Svartsö är en stor ö och levande ö i Stockholms mellersta skärgård med bofast befolkning året om. En perfekt ö att utforska på cykel med härlig skärgårdskrog och lanthandel på cykelavstånd. Färdas längs landsvägar, genom öppet jordbrukslandskap, skog och blommande ängar. Ta ett dopp i havet eller stanna vid någon utav de varmare insjöarna.

Kombinera gärna din vistelse på Svartsö med besök på andra närliggande öar. Med Waxholmsbolagets båtluffarkort (köps separat och är giltigt i fem dagar) får du en fin resa ut i skärgården och en smidig båtluff mellan öarna Möja & Svartsö. Du kan även passa på att göra dagsutflykter till någon av de andra grannöarna, kanske en lunch på Ingmarsö eller Sandhamn.

I priset ingår:
En natt med del i 2-bädds vandrarhemsrum
Sänglinne & handdukar
Cykel dag 1
Hjälm & karta

Kombinera din öluff till Svartsö med ett besök på https://www.svenskaturistforeningen.se/moja

Kategorier:

Sommar Vatten & Fiske

1 Apr 2019 - 28 Sep 2019

Pris från:

Medlem i STF | Boende ingår per person Öluffarpaketet bokas på resp ö sida.