STF Nora/Åkerby Herrgård Hotell

Njut av det goda livet på Åkerby Herrgård

Ta en paus från vardagen och koppla av under en rofylld helg. Upplev tystheten, lugnet och naturens välgörande kraft i kombination med vällagad mat. Här bor du i underbar bergslagsnatur inramad av skog och med milsvidd utsikt över Fåsjön.

Miljöerna och den harmoniska helhet som Åkerby herrgård erbjuder med boende, god vällagad mat och natur berikar livet och ger tid för att hinna umgås. Här kan du ta dagen som den kommer, slippa måsten och ge kropp och själ lite extra omsorg. Vill du aktivera dig finns en mängd valmöjligheter. I nära anslutning till anläggningen finns vandrings-och cykelleder, MTB , fiske, kulturhistoriska sevärdheter, naturreservat, sjöar och vattendrag. Här finns även ett nytt utegym, fotbollsplan, parkområde, långgrund sandstrand och bastu. Allt att nyttja när man vill och på bara några minuters gångavstånd. Vårt kök är känt för den hemlagade maten, välj själv om ni vill avnjuta måltiderna i restaurangen eller ta med maten ut. Avsluta gärna dagen med en choklad- och vinprovning (bokas och betalas på plats).

I priset ingår:
Boende med del i dubbelrum på STF Åkerby Herrgård