STF Nora/Åkerby Herrgård Hotell

Naturkul i Bergslagen för hela familjen

Ta med familjen och upplev den magiska Berglagsnaturen tillsammans. Upptäck hur mycket glädje naturen bjuder på utan att krångla till det. Glöm vardagens krav och tidspress. Vandra, lek, klättra, njut av medhavd matsäck och ha kul ihop.

Åkerby herrgård är beläget mitt i Bergslagens magiska natur där skogar, sjöar, höjder och dalar skapar upplevelser utöver det vanliga. Utanför dörren väntar stora parkområden och den fina bergslagsskogen med stigar och vandringsleder (spårat 2,5 – 4 kilometer). Nere vid sjön finns ett bad med långgrund sandstrand och båtbrygga där ni kan låna båt för sköna utflykter på sjön. Ni har även fri tillgång till bastu- och relaxavdelning, utegym, biljard, fiske och en mängd andra aktiviteter. I paketet ingår helpension, frukost och middag äter ni på herrgården, lunchmatsäck tar ni med ut i naturen.

I priset ingår
Boende med del i dubbelrum / enkelrum / familjerum i två nätter
Lakan och handdukar
Helpension från middag ankomstdagen till lunch avresedagen (2 middagar, 2 luncher, 2 frukostar, 2 mellanmål)