STF Storulvån Fjällstation

Kickoff(pist) på Storulvån

Storulvån slår upp dörrarna för säsongen och bjuder in till en helg full med aktiviteter för den skidintresserade! Oavsett om du är nyfiken nybörjare eller engagerad expert så finns guidade toppturer, testutrustning, föreläsningar och gött häng!

Storulvåns Fjällstation ligger vid foten av de klassiska Snasahögarna, ett område med lättillgängliga turmöjligheter för alla smaker! Tillsammans med Fjellpuls i Östersund öppnar vi vintersäsongen med lite extra fokus på topparna som ligger på rad utanför fjällstationen. På dagarna kan man testa utrustning från Fjellpuls stora sortiment och hänga med på guidade dagsturer. När mörkret lägger sig kommer vi in för återhämtning i bastun och restaurangen och lyssnar på inspirerande föredrag. Det går bra att komma ut över dagen och följa med på de guidade turerna, det kostar 495:-/person.

Datum 2018: 16-18/2

Medlemspris per vuxen 1095 kr
Barn, halva priset

Vad ingår:
Helpension, bästa tillgängliga boende, föreläsningar, guidade dagsturer, test av topptursutrustning.

Kategorier:

Alpint/offpist Hälsa Topptur Vinter Weekendäventyr