Tänk på att det råder eldningsförbud i princip i hela landet. Nu är det viktigare än någonsin att vi alla njuter av naturen på ett ansvarsfullt sätt. Läs mer på Länsstyrelsen.se för exakt information om vad som gäller på just din plats

STF Lärbro/Grannen Vandrarhem

Guidad dyksafari på Gotland

Följ med på dyksafari där du tillsammans med guide upptäcker Gotlands vackraste sida, under ytan! Tillsammans utforskar vi förlista skepp från svunna tider och beskådar öns unika djur- och växtliv.

Upptäck Gotlands vackra kust under ett tredagars dykäventyr tillsammans med guider från Dyk & Sport Gotland. Vi ordnar dykutrustning, mat och boende och visar dig till de finaste platserna på vår ö. Vi äter lunch i det fria och på kvällen avnjuter vi en middag på restaurangen. Du har även fri tillgång till gym, utegym och pass samt lån av cykel och andra coola aktivitetsprylar från vår uthyrning. Vissa för någon timme, några för en dag. Låna cykel, mountainbike, surfbräda, kneeboard, hooverboard, longboard eller varför inte testa på enhjuling? Allt i mån av tillgång för dagen.

I priset ingår:
Boende i tre nätter med del i dubbelrum
Tre dagars dyksafari med guide
Dykutrustning
Helpension (3 frukost, 3 lunchpaket, 2 middagar)
Sänglinne
Slutstäd
Lån av cykel, mountainbike, surfbräda, kneeboard, hooverboard, longboard och enhjuling i mån av tillgång för dagen
Fri tillgång till gym, utegym och pass

Observera att alla aktiviteter sker på egen risk. Dykcertifikat krävs

Kategorier:

Höst Sommar Vatten & Fiske Vår