Tänk på att det råder eldningsförbud i princip i hela landet. Nu är det viktigare än någonsin att vi alla njuter av naturen på ett ansvarsfullt sätt. Läs mer på Länsstyrelsen.se för exakt information om vad som gäller på just din plats

Grövelsjön - Längdläger med Sportkullan

STF Grövelsjön Fjällstation

Grövelsjön - Längdläger med Sportkullan

Vill du utvecklas i din längdskidåkning och samtidigt njuta av härlig fjällmiljö och god mat i sällskap med andra? Då är detta längdläger något för dig! Du får längdträning med fokus på teknik i kombination med fjällupplevelse och härliga måltider.

Från Grövelsjön fjällstation utgår ca 10 mil preparerade skidspår som både ger möjlighet till teknikträning med instruktör samt mängdträning på egen hand. Detta läger riktar sig till alla oavsett ambition eller tidigare erfarenhet. Rutinerade instruktörer från Sportkullan hjälper dig att utvecklas med personlig feedback och instruktion.

I priset ingår:
Boende: Logi i delat eller eget rum
Måltider: Helpension
Längdläger: Längdskidträning med instruktör, individuell teknikanalys med filmning, pilatesträning, föreläsning och vallningskurs.
Spårmärke.

Bra att veta:
Samling: Grövelsjön fjällstation dag 1 med gemensam välkomstmiddag kl.18:30
Avslutning: Grövelsjön fjällstation dag 4 efter lunch

Utrustning: Hyr din skidutrustning på plats.

Kategorier:

Längdskidåkning Skidåkning Vinter